Playing GIRLS ONLY Roblox Games For 24 Hours! - gaminationstudio.com

Playing GIRLS ONLY Roblox Games For 24 Hours!

KreekCraft
Views: 353003
Like: 11766
KreekCraft plays GIRLS ONLY Roblox Games For 24 Hours!
❀️ HELP ME REACH 4,000,000 SUBSCRIBERS:
πŸ”” CLICK THE BELL AND TURN ON ALL NOTIFICATIONS

πŸ‘ΆπŸ» KREEKY CHANNEL:
😱 REACT CHANNEL:
πŸ“± KREEKCRAFT SHORTS:

πŸ’š BECOME A MEMBER:

πŸ‘• KREEKCRAFT MERCH:
☎️ KREEKCRAFT CAMEO:

🐦 TWITTER:
πŸ“Έ INSTAGRAM:
🎡 TIKTOK:
πŸ’¬ DISCORD:
πŸŸ₯ ROBLOX:

πŸ“§ BUSINESS EMAIL: [email protected]

108 Comments

  1. People who didn’t see the stream:kreek craft glued back on his hair!

  2. breesxcc πŸŽ„πŸͺ #stopanimaltesting says:

    I guess when you recorded this video it was my birthday and when it was uploaded it was my brothers birthday πŸ˜…πŸ‘Œ dats cool 😎

  3. BRO 2 TH GAME WHAS LGTBQ+ AND I DONT LIKE THAT COMUNITY

  4. shet LEBIANS AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

  5. kreek wah tmpuse do you have? is it logitech (btw you should play valorant)

  6. Now I see why they make girls only games

  7. Yooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo says:

    Yo kreek I found I a hacker

  8. I love when you glue your hair back on your head

  9. He might have Recorded this video before he shaved his hair or glued it back to his head

  10. Sirifjfjdjsjdufjdjdjdcjcjdjcjcjcjjcjcfjfjcjdjekjsi says:

    He could have just slept for 24 hours

  11. Can we jusT appreciate that Kreek glued his hair back on just for this video and got the audio back for us?

  12. This was posted on 19 April
    And my birthday was on 15 April lol

  13. Kreek why are you not bald did you glue your hair back?

  14. I smiled when Kreek chose the Flower Hair- because I always USE that hair as my Roblox avatar. Thanks Kreek.

    Let’s also appreciate that you glued your hair back. πŸ‘€πŸ‘Œ

  15. I like that background on his phone and I want it how I get someone help

  16. β˜Ύπ•„π• π• π•Ÿ says:

    β€œI’m inside dababy”
    Me:hmmm sus

  17. Let’s clap about the fact Kreek put on some hair to make this vid

  18. hearing kreek say "idk what crack is, but it sounds good!" made me laugh..

  19. Kreekcraft making this after saying "family friendly is place to be… Family friendly is place to me"
    πŸ‘

  20. Good girls sorority, pretty good game. I always used to play it

  21. 10 mil
    Shave my long chest hair and glueing it onto my head

  22. he made videos' before he cut his hair and posted them after to trick us

  23. I think all games are girls and boys there are not just specifics KREEK is so funny πŸ˜‚

  24. "im inside dababy" thats gonna be a chizled video

  25. What if there were.. anime girls

  26. Why did the person siting at the piano look like the youtuber Destry lol

Leave a Reply

Your email address will not be published.